Płatność za pobyt w domku i opłata kwalifikacyjna w 2024 roku
1. Koszt pobytu w sezonie wypoczynkowym, w jednej części domku dla strażaków, emerytów, rencistów, oraz osób związanych ze strażą pożarną i ich rodzin wynosi: 100 złotych.
2. Koszt i sposób pobytu poza sezonem wypoczynkowym do uzgodnienia z Kierownikiem Domku.
4. Kwalifikację wypoczynku dokonuje Kierownik Domku - Tomasz Manikowski tel. 507154577, 477719904 lub w zastępstwie - Mirosława Igman (tel. 477719912 w dni robocze w godzinach 800 – 1500). Podczas zapisu ustala się możliwość, okres i wynajem wolnej w tym okresie części domku.
5. Wpis kwalifikacyjny obejmuje dane: imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania, termin wypoczynku, przewidywana ilość osób, telefon kontaktowy.
6. Po wstępnej kwalifikacji, uczestnik wypoczynku jest zapisywany wstępnie na dany termin. Ostateczny wpis w rejestr następuje po uiszczeniu zadatku w kwocie 200 zł na jedną cześć lub w kwocie 300 zł za cały domek w terminie 7 dni od akceptacji, a w przypadku jednego dnia wynajmu - 100 zł.
7. Wszystkie należności należy wpłacać w następujący sposób:
a) na konto Ochotniczej Straży Pożarnej w Złotowie, ul. Domańskiego 48a, nr konta Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie 61 8941 0006 0000 1818 2000 0010:
b) w Sekretariacie KP PSP w Złotowie ul. Domańskiego 48a, Pani Mirosława Igman;
c) doraźnie u Kierownika Domku Tomasza Manikowskiego.
8. W tytule wpłaty/przelewu należy umieścić zapis:
a) W przypadku opłaty wstępnej: „Opłata kwalifikacyjna wynajmu domku w Sławianowie w okresie od………do…………” Przelew powinien zawierać dane osoby wpisanej w terminarz wypoczynku;
b) W przypadku opłaty końcowej: „Opłata za wynajem domku w Sławianowie w okresie od………do…………” Przelew powinien zawierać dane osoby wpisanej w terminarz wypoczynku.
9. O dokonanych wpłatach należy poinformować Kierownictwo Domku (dane kontaktowe j.w.).
10. W przypadku rezygnacji z pobytu w Domku, kwota zadatku nie jest zwracana.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
ul. Domańskiego 48 a, 77-400 Złotów